sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Nakupelle-molla

Löysin uuden kotikunnan kirjastosta tämmöisen aarteen. Aikoihin en oo nähnyt, nuorempana tästä tykkäsin ja jotain pehmoja ompelinkin. Tukholman vanhassa kaupungissa oon etsinyt ja löytänytkin tämän liikkeen. 




Tyttö sitä selaili ja hoki 'tän mä tahon, tän mä tahon, tän mä tahon...' kunnes löytyi suurin ihastus: "Äiti, mä tahon nää pellet!!" "Ai mitkä pellet?" "No nää nakupellet!!" :D

Kangaskaupan ollessa eräänä päivänä kiinni, poikkesin viereiselle kirpparille ja löysin sieltä pinkit koon 130cm velour-housut, maksoivat 2€. Ne nappasin mukaan ja niistä syntyi meillekin nakupelle-molla, kuulema Minka on hän nimeltään :)

Hiusraja on vielä hitusen korkea.. voi olla että sitä fiksailen.. mutta ei meinannut neiti millään malttaa, että saa nuken leikkeihin... :)  




Tukkakin on vaan ommeltu kiinni, kampaus vielä ihan hukassa... Ja eiköhän tämä saa vaatteetkin, ettei vallan syksyn tullessa palele ;)


 

2 kommenttia:

  1. Kiitti :) Oleellista oli neidin 3-vee mielestä juurikin nämä yksityiskohdat :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)